Algeme voorwaarden

Algemene Voorwaarden

Algemene voorwaarden

Door bij Lilo collars te bestellen accepteert u deze voorwaarden.

Bedrijfsgegevens
Bedrijfsnaam: Lilo collars
Adres: Buitenlust 32 9611SC Sappemeer
E-mailadres: lilo-collars@hotmail.com
KvK inschrijving:  80213022
BTW nummer:  NL003407130B28


Betalingsmogelijkheden
Bij verzending van artikelen dient betaling altijd vooraf plaats te vinden. Betaling kan middel via IDEAL, Paypal of Bancontact
Daarnaast is het niet mogelijk om artikel op te komen halen.

Verzending en kosten
De bestellingen worden voor Nederland via PostNL of DPD verzonden Dit ligt aan de klant waar die voor gekozen heeft.
Voor Andere landen verzenden wij alle (Grote) pakketen standaard met DPD en kleine pakketjes zoals tag met Post NL zonder track and trace.

Bijna alle bestellingen worden standaard met Track and trace verzonden.
Kleine producten zoals tags en sleutelhangers worden verzonden met Post NL zonder track and trace mocht u wel Track and trace er voor willen hebben kies dan de optie DPD.

Lilo Collars zal na ontvangst van de betaling uw bestelling binnen 6 weken verzenden.



Ruilen of terugsturen artikel(en)
Uitsluitend artikelen die onbeschadigd, ongedragen en geen naam bevatten en gekocht zijn bij Lilo collars kunnen worden geruild of geretourneerd. Indien u een artikel wil ruilen of retourneren geeft u dit dan per mail aan Lilo collars aan. 
Mocht u toch een artikel willen ruilen dan bereken wij alleen de materiaal kosten voor maken van een nieuw artikel.

De producten die niet geruild of terug gestuurd kunnen worden zijn
– Tags met naam
– Foto producten
– halsbanden en riemen met naam.

Ruilen of retourneren dient altijd binnen 7 werkdagen na ontvangst van de artikelen te geschieden. Bij retourneren ontvangt u het aankoopbedrag exclusief verzendkosten binnen 14 dagen retour op uw rekening. Bij retourneren of ruilen zijn de verzendkosten en het risico voor uw rekening. Ongefrankeerde zendingen worden door Lilo collars niet aangenomen, ongeacht de reden van retourneren.

Alleen als aan al deze voorwaarden word voldaan word ze zending als retour geaccepteerd. 

Klachten
Klachten over gebreken aan gekochte artikelen of gebreken in de uitvoering van de overeenkomst dienen zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 werkdagen na constantering daarvan, bij Lilo collars te worden ingediend.
Lilo collars heeft graag tevreden klanten maar mocht er toch een klacht zijn, laat dit mij dan weten. Ik zal dan mijn best doen om samen naar een oplossing te zoeken.

Kapotte en beschadigde producten

Producten die bij aankomst kapot of beschadigt zijn of binnen 14 dagen na ontvangst kapot gaan kunt u op onze kosten retour sturen.(het melden van kapot /beschadigt product kan 20 dagen na ontvangst)
Als er reparatie mogelijk is doen wij dit. Is er geen reparatie mogelijk dan ontvangt u kosteloos een nieuw product.
Voor dat wij een kapot product aannemen vragen wij om foto’s van het kapotte / beschadigde product.

Aansprakelijkheid
Lilo collars kan niet aansprakelijk worden gesteld voor foutieve tekst in haar website.
Lilo collars kan niet aansprakelijk worden gesteld voor foutieve tekst die de klant opgeeft denk hier bij aan fout telefoon nummer of fout in een naam.
Lilo Collars kan niet aansprakelijk gesteld worden als de klant een verkeerde maat door geeft.

Privacy
Uw persoonsgegevens zullen niet aan derden worden verstrekt